Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je dan aan om eventuele klachten direct bij ons te melden door het onderstaande formulier in te vullen. Wij gaan hier dan direct mee aan de slag en zullen er alles aan doen om je een passende oplossing te bieden.

 

Leidt dit – ondanks onze inspanningen – echter niet tot de gewenste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil door een extern platform te laten bemiddelen. Dat kan via:

  • De Stichting WebwinkelKeur
  • Het ODR-platform van de Europese Commissie (Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via de Europese Commissie, wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is.)

 

Door verschillen in de coating op producten, kunnen er afwijkingen ontstaan in de kleurintensiteit op het product.
Afbeeldingen kunnen hierdoor iets donkerder of lichter uitvallen. Ook lichte verschillen in afmeting per product kunnen voorkomen. Dit is inherent aan de productiemethoden en/of verschillen in batch bij onze toeleveranciers en zijn geen redenen voor afkeur.

 

 

Voor retourzendingen, zie hiervoor onze retournerings-pagina.